Funkcja wsparcia użytkowników

Obok funkcji wykonawczej Zarządzanie problemami w fazie operacyjnej umieszczona jest również funkcja Wsparcie użytkowników. Funkcja zawiera 4 procesy:

  1. Przyjęcie zgłoszenia
  2. Obsługa pytania
  3. Rozwiązanie incydentu
  4. Obsługa zmiany

Proces Przyjęcia zgłoszenia całkowicie realizowany jest przez zespół wsparcia, czyli warstwę górną IT w Nowym Stylu. Strategicznym zadaniem szefów zespołu wsparcia informatycznego jest zapewnienie, żeby proces Obsługi pytania również były w całości realizowany przez warstwę górną na pierwszym poziomie.
Pozostałe dwa procesy ze względu na stopień skomplikowania przechodzić mogą do poziomu drugiego a nawet do zespołów z pozostałych dwóch warstw:

  • zarządzających usługami
  • infrastrukturalnych

Dla Partnerów przygotowaliśmy graficzną charakterystykę procesów w celu lepszego i poprawnego ich zrozumienia IT w Nowym Stylu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz