Zarządzanie problemami

IT w Nowym Stylu wdraża procesy funkcji wykonawczej Zarządzanie problemami. Funkcja rozpoczyna się procesem Analizowania zgłoszeń, którego celem jest odnalezienie zgłoszeń zwązanych z poszukiwanym problemem.
Kolejny proces to Rejestrowanie problemu, którego celem jest poprawna charakterystyka zidentyfikowanego problemu. Zadaniem pracownika realizującego ten proces jest jak najlepsze udokumentowanie problemu, które pozwoli pracownikowi poszukującemy rozwiązania problemu na bezproblemowe odtworzenie go. Celem rejestrowania problemu nie jest określanie jego rozwiązania.
Kolejny i ostatni proces Poszukiwanie rozwiązania problemu funkcji wykonawczej Zarządzanie problemami ma na celu identyfikację problemu, czyli jego źródła występowania oraz znalezienie jego rozwiązania. Celem procesu nie jest zastosowanie rozwiązania, które problem wyeliminuje.
W fazie operacyjnej oprócz funkcji Zarządzania problemami umieszczone zostały inne funkcje zapewniające jakość i dostępność usługi dla użytkownika.

0 komentarze:

Prześlij komentarz